Direktlänk till inlägg 9 juli 2010

Dax att lyssna kanske....

Av linda - 9 juli 2010 00:17

Min kropp nästan skriker STOPP nu, ja känner mig hängig och allmänt nere.

Folk som känner mig ser o hör att de är ngt som inte står helt rätt till..


När ja tackade ja till detta trodde ja för mitt liv inte att de i princip skulle innebära att mitt normala liv skulle vara slut...


upp vid 05 hemma vid 19 de funkar inte, ska man behöva sluta leva för att jobba?

Är de värt de?

ja behöver pengarna, men jag känner mig bara så nere och deppig..


jag kanske är en klen jävel som inte klarar a´v att jobba på riktigt, dagar som innebär 12 h, de kanske jag är, men låt mig vara de då..


samtidigt får ja dåligt samvete gentemot chefen... va ska ja göra??


Äre verkligen för mkt begärt att vara ledig helgen om man jobbar övertid hela veckan???


har iaf underbara vänner och familj som hjälper till me allt hemma som inte sköter sig själv, tack!!


måste även tillägga att jag har fått "tillbaka" min mamma nu, de känns riktigt skönt :) jag har saknat dig ..... <3


I morron ska ja åka o få medicin mot min "´kol" hosta oxå, hoppas de hjälper inge vidare att hosta tills man nästan tappar andan, o de känns som revbenen ska gå av...


Kroppen säger ifrån, dax att lyssna kanske ?!


Hört en ny favvo låt btw, me ludwig bell - kärlek slutar alltid me bråk.. älskar texten, så jävla sann...


näe nu har ja skrivit av mig lite dax att sova då kanske, hoppas att ja hittar gnistan igen, nu känner ja mig bara tom, helt jävla tom på energi...

 
 
Ingen bild

Mli

9 juli 2010 12:16

Men lill gumman du ska absolut int behöva må så här:/ de e bara ringa om du vill prata puss påre

 
Emma

Emma

9 juli 2010 20:38

Du får ju ta och säga till chefen att du inte vill jobba så mycket! Han får väl fixa en till som kör om det nu inte funkar att maskinerna står still nån dag! Va bra att du fått tillbaka mamma, har B försvunnit eller vad har hänt? Kraaaam! Felix hälsar =)

http://emmagrelsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 29 februari 2012 11:53

Åter igen har de gått flera månader sedan  ja va in och skrev något här, funderar på att ge upp denna blogg och börja på nytt igen, förstår att man inte har några läsare kvar när man är så seg som jag..   De har hänt ganska så mkt sen senast, rol...

Av linda - 21 november 2011 20:14

ja kände dig inte, men jag vet vem du var.. Kan inte ens föreställa mig hur fruktansvärt de är för dina nära o kära... Att ryckas från livet bara 24 år gammal är inte rättvist..   När man hörde en 23-24 årig kille död i bilolycka i forse/granin...

Av linda - 15 november 2011 22:10

På väg hem från Ullared fyra tjejer = fullpackad bil ja o Kim delar säte :p vi hängde tre st på takboxen för att få igen den.  Som vanligt blev pengarna kvar där men mkt grejer ha vi med hem :) emma o Tessa ha haft barna födande lektion för mig o Kim...

Av linda - 10 november 2011 22:21

Ha percis varit ute på en månskens ritt med min kära häst maya, månen är en uppskattad ljuskälla, förbaskat härligt att faktiskt se vart man rider för en gångs skull :P Längtar till den dagen då man har en belsyst paddock, eller när man vunnit 130 ...

Av linda - 8 november 2011 22:29

inser att ja faktiskt inte har en aning om ja stavar min rubrik rätt, inte så ofta man använder ordet susspensoar, men ni förstår säkert vad ja menar ändå :P   Ja o brudarna kim o mli drog till Junsele på halowen kalas i lördgas, som vanligt triv...

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards