Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

fy skämms

Av linda - 5 maj 2011 12:50

då var jag åter en dålig bloggare, men ja måste skylla på tiden, den räcker helt enkelt inte till :P


lovade sjukgymnasten förra veckan att ja skulle göra några övningar, dom ska göras 3ggr dagligen, ingen fara tänkte jag... en vecka senare dax för återbesök.. ja skämms över att erkänna de men ja ha inte gjort en enda övning   


fy skämms!!


undra va som hänt sedan sist ja va inne här o gjorde ett avtryck..


Blev valborgsfirande förra helgen, hemma på ranchen i helgum, blev en kanon kväll me trevligt folk :) de enda som va mindre trevligt va att någon förmodligen snodde kims telefon, blir sjukt förbannad, då de bara va "känt" folk här :/ men men de är ju tyvärr sånt som händer, man kan ju bara hoppas att de kommer tillbaka!


igår va ja o johanna iväg till nyland o hoppade bana me  våra kusar :) Maya skötte sig kanon jag måste dock skjustera endel saker, känner mig som en kordinationslös nickedocka utan ben :P


jag kommer aldrig kunna glömma dig, men du kommer aldrig kunna bestämma dig så då finns de inge annat val antar ja!?!

 
 
Ingen bild

Ola

5 maj 2011 17:44

Har den du tänker på inte bestämt sig för att välja DIG inom tre månader så är det bara att inse tyvärr att den personen inte någonsin kommer att bli intresserad heller. Drar de ut på tiden så gör allt bara ondare. Hoppas du kommer ifrån alla falska förhoppningar personen i fråga lovat men inte fullföljt. Riktigt fult gjort att göra så och tillfoga en annan människa ärr i hjärtat.Önskar dig all lycka i framtiden! O kom ihåg att tiden läker hur ont de än gör!

 
Ingen bild

kim

5 maj 2011 18:00

Hej grisbajs Linda ! Du vet va jag tycker om dej å din jävla tummen i röven!
Va ba tvungen att lätta lite på ilskan, iaf tack för an rolig helg =) Och nu är telefon spärrad, så den som har den kan inte använda den alls =) så nu tycker jag de kan lämmna tillbaka den. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 29 februari 2012 11:53

Åter igen har de gått flera månader sedan  ja va in och skrev något här, funderar på att ge upp denna blogg och börja på nytt igen, förstår att man inte har några läsare kvar när man är så seg som jag..   De har hänt ganska så mkt sen senast, rol...

Av linda - 21 november 2011 20:14

ja kände dig inte, men jag vet vem du var.. Kan inte ens föreställa mig hur fruktansvärt de är för dina nära o kära... Att ryckas från livet bara 24 år gammal är inte rättvist..   När man hörde en 23-24 årig kille död i bilolycka i forse/granin...

Av linda - 15 november 2011 22:10

På väg hem från Ullared fyra tjejer = fullpackad bil ja o Kim delar säte :p vi hängde tre st på takboxen för att få igen den.  Som vanligt blev pengarna kvar där men mkt grejer ha vi med hem :) emma o Tessa ha haft barna födande lektion för mig o Kim...

Av linda - 10 november 2011 22:21

Ha percis varit ute på en månskens ritt med min kära häst maya, månen är en uppskattad ljuskälla, förbaskat härligt att faktiskt se vart man rider för en gångs skull :P Längtar till den dagen då man har en belsyst paddock, eller när man vunnit 130 ...

Av linda - 8 november 2011 22:29

inser att ja faktiskt inte har en aning om ja stavar min rubrik rätt, inte så ofta man använder ordet susspensoar, men ni förstår säkert vad ja menar ändå :P   Ja o brudarna kim o mli drog till Junsele på halowen kalas i lördgas, som vanligt triv...

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards