Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av linda - 7 augusti 2011 21:46

Blev en runda upp på kulltan igår, milla o frida kom o hämtade mig :) hade precis tjatat till mig en äppelpaj hos grannen då milla ringer o säger kommer o hämta dig strax så dra  vi till näsåker o de kan man ju inte tacka nej till :P

Hann iaf me äppelpaj, jordgubbsvin o ett helt dricksglas bailies (vete tusan hur de stavas) innan man drog vidare till dimmornas by :P


Försökte tappert kommunicera me kalle igår, men de gick ju som de gick haha han skrattar if gott när ja försöker prata finska :P  tro de är bättre om han lär sig svenska :) vi funderade ett tag på om vi skulle kidnappa me han till urkult, men risken att vi skulle lyckas komma ifrån varandra känndes alldeles förstor så han fick stanna kvar hemma o spela biljard me dom andra :)


Nu ska ja packa mig en liten res väska för i morron ta ja me moder söder ut på en road trip :) skönt me lite semester !! :)


Kim ska ju ta hand om mina <3 hoppas dom sköter sig :)


natti natt o hej svejs så länge :D

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards