Alla inlägg den 9 november 2010

Av linda - 9 november 2010 18:40

Fröken Lillan o jag hade den diskussionen idag, om de va farligt eller inte farligt att gå förbi ett traktordäck som låg mitt i vägen...

Jag vann efter en god match:P


Täckbyxor o täckjacka var då överskattat i den kampen iaf, har väl aldrig varit så slut efter en ridtur någon gång... men skam den som ger sig!!


Ja o min kära vän camilla försökte oss på att steka pannkakor i kväll haha, dom blev bara blek, förstår inte va vi gjorde för fel, men dom va go ändå:)


Nu ska ja ta itu me lite disk, sen ska ja ut på en kvällstur me fröken Pajen:)


såg reprisen på ung o bortskämd i kväll... Jag skämms!! Hur kan man ens bete sig så??

Men mkt ligger ju fasen på föräldrarnas sätt att uppfostra, mina barn ska fan få kämpa för maten haha :P

Av linda - 9 november 2010 09:12

Är så less på att dra benen efter mig, nu vill jag verkligen jobba!!

Aldrig förr har de kännts så jobbigt att vara ledig, enda fördelen är att man har all tid i världen till hästarna, men dom blir lite dyra i längden om de inte dyker upp ett jobb nu..


Red Lillan "själv" igår, ingen annan häst va me, fanns lite mer action i henne då :P

så de här kan bli spännande :)


Näe nu ska ja försöka få något vettigt gjort i väntan på att de blir lite varmare så ja kan ta ut mina springare :)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards