Alla inlägg den 7 november 2010

Av linda - 7 november 2010 20:35

Känns som om de blev en lite väl tuff helg, ont överallt, ögonlocken har aldrig varit så tung och dagen har kännts väldigt låång o seg..


De ha varit både sjukt roligt och väldigt förjävligt!


Började me att världens bästa kim kom i trosdags kväll:) Blev en premiär tur på Lillan i fredags :) gick kanon bra, nu ska hon sättas igång lugnt så är det bara att hoppas att damen håller för träning o tävling:D


Blev kalas i baren på kvällen, började kanon bra hade super skoj, men den kunde ju ha slutat annorlunda!! Ja vill inte se dig så lessen, fy fan de gör mig jävligt förbannad och ja blir själv väldigt lessen.


Lördag blev en kanon kväll i junsele, först förfest hos krille, sen rockabilly på corner :) tack mina goa glada vänner för en kanon kväll!!:)


Nu sitter ja ensam hemma i mitt lilla hus, eller ensam o ensam ja ha ju sex små kattungar o en katt mamma som håller mig sällskap, så man ska väl inte klaga:P


Nu ska ja krypa ner i sängen och sommna till beck




Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards