Alla inlägg den 15 april 2010

Av linda - 15 april 2010 19:22

Finns inge härligare än att vakna till underbart vår väder med en strålande sol, man blir sjukt pigg :)

Känns som om de är evigheter sedan jag uppdaterade den här bloggen nu, skämmes..

har haft lite mkt att göra, nytt jobb bl.a :) är typ "sekreterare" på Aurora nu och sen i maj börjar jag på ännu ett nytt jobb, ja ska köra på torven. eller som karro trodde jag sa - köra köttkorven hahahahaa....

så fel de kan bli ibland 


Har även hunnit me lite festande, förra fredagen genomfördes min 20 års fest, me tippsrunda, live musik och härligt folk :D underbar kväll   

den tackar jag för.. :D


sen på lördagen blev de "9b åter förenings fest" som sen spårade ut för min del. hah fast inte medans ja va där utan på väg hem haha FÖRLÅT KIM, mli * och *   haha

så den kvällen slutade med att ja hälsade på herr ulric :( aja men man ska ju göra de ibalnd oxå :P

sammanfattning av dom gammla goa vännerna var iaf att de hade hänt en hel del, en ska ha barn, en ska bli ägare till restaurang valvet, några arbetslösa, några som pluggar osv..


Näe nu ska ja ut och rajda lite, på Allan brallan :) sen blire kanske en jogging tur och efter de plugg..

dygnet har för få timmar....

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards