Alla inlägg den 28 april 2010

Av linda - 28 april 2010 16:49

I går var jag iväg och hopptränade Allan, älskar den hästen, vi hoppade bana, råkade lägga han fel i stort sett på alla hinder första rundan, men han räddade mig och hoppade ändå, så sjukt skönt att sitta på en häst som man kan lita på, andra rundan hade jag skärpt till min avståndsbedöming och la han rätt på alla hinder ist, vilket resulterade i en super trevlig runda. jag är kär!! ;)


Snart är det dax för tävling, känns super kul :)


Men de finns mkt jag måste träna på, bland annat att ta ett beslut och rida till de.. förstår inte hur de kan vara så svårt, men dom som känner mig vet att de finns även andra delar i mitt liv som jag skulle behöva ta ett beslut. få tillbaka kontrollen, men lika mesig är jag där...


Nu ska jag samla lite vuxen poäng, ja ska byta jord på mina blommer ;)

sen blir det ut med allan och pajen och efter de frisering, raspning och putsning på Bellona och Benita som åker i morron, kommer sakna dom små trollen, men tror att dom kommer få de kalas bra hos familjen i undrom :)


sjukt sugen på att göra en roadtripp till gkås i ullared oxå, någon fler som är på?? :)


Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards