Alla inlägg den 13 maj 2010

Av linda - 13 maj 2010 12:11

I går blev de en jätte mysig kväll men grillning och drickning nere hos pappa och anette, sen åkte vi iväg till nickii en sväng där de blev - jag har aldrig... dricking.. pizza.. sång.. o dans.. ;D trevligt trevligt!!


pratade med Anja som har min lilla Tossi i förr går, hon verkar ha de kanon bra, gammla damen hade dock fått träningsvärk, men nu blir hon stretchad varje dag och de verkar hon gilla sa Anja :)


idag har ja pratat med familjen som har mina små charm troll B & B.. dom verakar oxå ha det jätte bra, barnen rider på både Bellona och Benita :) och de verkar trivas kanon bra med varandra :)


Jag blir så himmla glad över att höra att mina <3 har det så bra, så roligt att jag har hittat två så bra ställen   


Allan verkar trivas bra hos mig oxå han och pajen är sååå kära i varandra :D pajen tycker dock att allan är konstig som inte fattar vad de är frågan om när pajen ställer upp sig haha men de är inte lätt att vara pojke utan redskap ;)



Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards