Alla inlägg den 15 maj 2010

Av linda - 15 maj 2010 12:57

om och om och om igen.... dricker jag grogg me min vän... :P



Gårdagen blev jätte rolig, kalas nere i husnäs hos husnäs kungarna som dom själv vill kalla sig iaf ;)


satt och läste om trippelmordetet, när jag blir brutalt avbruten av att en jätte tjock instruktionsbok damp ner mitt framför mig, dax att börja plugga tyckte mogge.. ojoj på tisdag börjas de, mitt nya liv som traktor förare, tänk att ja ska vara och snosa i broders fotspår hela tiden, lsatbilskort nästa oxå då kanske :P


ja börjar inse varför han intreserar sig av gammla traktorer iaf, för i en spjålrans verkar de finnas alldeles för många knappar att hålla reda på :P


Mogge bara skratta när ja ringde och undra om jag kunde få studera traktorn lite inefrån tsm med instruktionsboken innan ja börja jobba ;)


men men de blir nog spännande de här ;)


annat som blir spännande är hoppträning i morron me allan för Monia Häggqvist :) ska bli skoj, sen äre tävling nästa söndag :)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards