Alla inlägg den 13 mars 2011

Av linda - 13 mars 2011 22:56

Tanken va att ja skulle hämta hem min nya stjärna igår, men kunde inte hålla mig, så ja for o hämtade henne på fredag kväll efter jobbet ist :)

Min nya prinsessa är ett sto f 02, gått 130 plac upp till 125 nationell, en riktig sötnöt, som verkar grymt cool.. :)


När hon kom så tyckte hon att alla maskiner va lite konstiga, inte alla hästar som träffat på ett ånglok förr :P men sedan va de som om hon hade bott här hur länge som helst, hon fann sig till rätta direkt..


Nu är hon o Fiffi bästa vänner, pajen är inte den muntraste för hon gillar inte konkurens men dom funkar kanon ihop alla fyra damer :)


Idag tog ja premiär turen, gick hur bra som helst. Så de här känns så spännande, har inte fattat att hon är MIN bara MIN :D så roligt att äga en egen storhäst som ja kan träna o tävla me :)

Mayday sto f 02

e. Mailaender eu. Dinard L



Förutom hästar har helgen även bjudit på en trevlig skoter tur me grillning, kikade på melodifestivalen o hängde sedan me camilla som skulle agera chaufför till byns grabbar, ja följde me som sällskap, men va så trött efter en hel dag me skoter o grillning att ja sommnade i bilen, så ja va inte till så mkt sällskap :P


Idag ha ja åkt lite lastbil o sedan varit över på en tårta hos grannen som fyller år.. :)


Näe nu äre dax att krypa till kojs för i morron väntar en ny arbetsdag :)


Nattinatt mina vänner  

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards