Alla inlägg den 2 mars 2010

Av linda - 2 mars 2010 14:03

Igår va jag och mli lite spontana, vi fick för oss att dra iväg till timrå för att våldsgästa eon arena när de va dax för länsderby, tyvärr så var dommarn inte den bästa, utan gav modo utvisningar hela tiden med sket totalt i vad timrå gjorde, dålig stil.. så timrå kan ju tacka han för sin vinst med 5-4, ställningen hade nog sett en aning annorlunda ut annars..


Men de var iaf roligt att få komma iväg och göra något :) sen blev de ett besök på max njam njam :) Jätte rolig kväll trotts förlust för favvo laget MoDo.

de är tur att jag och mli är lika knäpp;)


jag vill att helgen ska bli precis som jag vill, men chansen är nog minimal, men man kan ju alltid hoppas :)


jag skulle vilja kunna tyda drömmar, för både jag och mli har haft en aning konstiga drömmar den sista tiden, jag kör åt helvete med bilen och mli tar hand om rayo, som om jag sjäv ska tyda dom så låter de ju som om jag kommer köra ihjäl mig och mli får då ta hand om min lilla prins, så man får ju hoppas att den drömmen inte blir sann...


Näe nu ska ja ut och bossa över pappa och richard som springer runt på taken med varsin skyffel :P

jag är ju höjdrädd, så därför äre väl inte mer än rätt att jag får vara boss ist??!! :P 




Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards