Alla inlägg den 8 mars 2010

Av linda - 8 mars 2010 11:36

Förvirrad, de är ett lindrigt ord, jag fattar ingenting ;)


Fast en sak som jag förstår väldigt bra, de är att **** är en J*vla idiot, ja önskar att du försvinner, fy fan så mkt lättare de skulle vara då.


Känner mig kluven, som om jag är en mellanhand, du har satt dig i den här sittsen själv, du hade ett val, och med korten på bordet så inser du nog själv att du valde helt fel, men nu är de lite sent....

Jag kan inte förlåta dig helt, för du har gjort så jävulskt mkt fel, du får stå ditt kast..

Men de är fruktansvärt irriterande att bara stå och se på all skit, utan att kunna göra något.


men frågan är om de blir en förändring nu??


Du har gång på gång lovat att om de händer igen så kommer de bli förändring, i snart 5 års tid har jag hört de, men gång på gång blivit sviken, du håller aldrig de du lovat, ändå förstår du inte varför jag inte tror på dig....


Hur ska man kunna tro på tomma löften som man hört gång på gång i över 5 år?

Varför kan polisen inte gripa in, förens de verkligen änder något allvarligt?


Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards