Alla inlägg den 28 mars 2010

Av linda - 28 mars 2010 17:15

Helgen har varit en aning fullspäckad, med allt från historia föreläsning, jobb och hoppträning :)


Fredagen började med att en familj från undrom kom och tittade på Bellona och Benita, dom visade upp sina bästa sidor så familjen blev såld och har nu bestämt sig för att låna dom :) de känns verkligen super bra, kunniga föräldrar och hästintrsserade små barn, dom kommer få bli både körda och ridna, kan inte blie så mkt bättre :D

sen iväg till sollefteå på historia föreläsning, efter de upp till pappsen en sväng och åt middag på hans jobb och sedan vidare till valvet där de blev jobb 18-03 :)


Lördagen hade ett späckat schema oxå, upp ut me hästisarna sen kom hovslagaren på besök i några timmar, efter de iväg till solle för hoppträning med Allan för Frida Eriksson, gick SUPER bra, han är helt underbar, me 100% ärlig bjudning, flyger vi över hindren, hoppade en "lydnads bana" me lite serier studs osv, han var hur fin som helst, riktigt nöjd, fick höra fina lov ord från frida :)

hon gillade även min ridning, och gav mig tipps på saker som jag ska tänka på, tyckte till o me att jag hade en mkt trevlig grundsitts (omg skänkeln var nästan på plats ;) haha


sen hem in me hästisarna, kastade mig i duschen, i farten tog jag två kiwisar till middag och sedan ner till solle igen för jobb 21-03 :)


men tro inte att kvällen tar slut där... näe de blev en repa till fannbyn oxå, så jag kom inte hem förens vi 7 i morse... annorlunda kväll me annorlunda människor ... ;)

åsså lyckades ja få me mig sambon hem.. ;) haha aldrig får man vara själv haha ;)


söndag = trötter, ut me hästarna mocka och kaffe hos momma är allt jag har lyckats me idag, men nu blire middag och sedan historia läsning för i morron har ja prov igen..


OBS ni har väl inte glöömt att ställa fram klockan, har nyss stält fram mommas alla klockor nu, är ju viktigt att hon har koll på tiden, för hon gör ju så mkt på dagarna ;)


Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards