Alla inlägg den 7 februari 2011

Av linda - 7 februari 2011 20:07

Livet är för kort för att man ska hinna slösa bort värdefulla dagar

Känns som om denna helg ha varit en slags återförenings helg träffade människor både i fredags o i lördags som jag inte umgåtts med på länge..

Saker är som dom är, gjort är gjort och går inte att ändra på, men jag är redo att gå vidare..


Även om ja inte är redo att gå vidare på alla punkter så är det dags tack för fina ord, känns alltid bättre när man vet att man inte är ensam om det som händer.


Förutom att umgås med människor som jag inte träffat på länge, så har jag skjutsat Tossi till sitt nya hem, kim ha även hon förgyllt min helg, vi har varit barn på nytt o tolkat både efter häst o efter skoter :) kul kul!!


Idag var ja nära att trilla ner från lagårds innertaket ner på en ko då ja råkade kliva på en skiva som inte är till för att klivas på, som tur va höll ja i kedjan som satt fast i balen :) vet inte va mamma mu hade tyckt om ja kom ner dundrandes :P


http://www.youtube.com/watch?v=rgkbHUKT_KU


Så himmla fin låt

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards