Alla inlägg den 17 februari 2011

Av linda - 17 februari 2011 15:17

Funderar på om de är dax för ett bilbyte snart, gillar Audi o min bil är jätte bra.. då den startar..

De är nå lurt me min bil o vintern, på sommaren går den som en klocka men på vintern vill den tjura, ha något elfel som drar ur batteriet tro ja..

Dagar då min bil varit lite tjurig ha ja fått låna Camillas Volvo o säga va man vill men ja tro fasen att volvo är bland dom pålitligaste bilarna..


En vovlo xc 70 AWD skulle sitta fint, ha kikat runt lite o de finns många fina :)


Får se vad som händer, idag kan ja ju inte klaga på min bil iaf för den startade så snällt så :P kanske är den rädd att bli brädad av en volvo :P


Till helgen kommer världens bästa kim, jag ska göra mitt bästa för att muntra upp henne, för världens bästa chooz fick vandra vidare till dom evigt gröna ängarna igår ;(

Vila i frid fina chooz <3

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards