Alla inlägg den 15 februari 2011

Av linda - 15 februari 2011 13:34

Egentligen är jag den människan som är livrädd för förändring.. men vissa förändringar tackar ja inte nej till.


"Jag försöker träffa andra, men de är inte så lätt

jag ha försökt att tänka bort dig på alla sätt

det är dax att lägga på 

men att stanna känns så rätt,

ja vill ha dig nu som jag hade dig förut".


Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut - Melissa Horn helt underbar låt, som prickar in mina kännslor perfekt!


Ja kommer aldrig mer våga känna något liknande för någon, fast de är nog ingen risk heller för ja kommer nog aldrig kunna känna lika för någon..


något som däremot känns jätte bra är att ja lämmnat gammalt groll bakom mig och nu kan vi sattsa på vänskapen igen :)


killar kommer o killar går men äkta vänner består!!


Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards