Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av linda - 11 oktober 2009 23:20

Helgen har varit jätte skoj, haft kim och mli på besök :)

Fredag blev en lugn hemma kväll med idol, och jag och mli var super glad när rätt person fick åka hem :) samtidigt låg kim och sov i mlis knä i soffan, ibland ryckte hon till och fick nå spasmer i kroppen eller sa ett och annat obegripligt ord, sen huks flux sa hon att jag och mli var som en kortläsare hahaha vet inte va hon får allt i från.

Lördag blev de marknad, med munkar och strumpor :) sen på kvällen blev de födelsedags fest hos nicki :)

Trevligtt trevligt, och när klockan började närma sig 02. tog vi på oss vår himalaya vinterutrustning och reflexvästar och började den 4 km långa prommenaden hemmåt :)

När vi kom hem blev de varm korv me brö njam njam :D


Idag har vi varit på en underbar ute ritt, kim och mli på tossi och ja på pajsen.

Kim fick lite smått ont i de nedre delarna och mlis analiskanals fick skav haha

själv satt ja på en halvt hyssterisk mär, som hoppade studsade och trippade fram :D


en super helg ska ju avslutas med en super kväll så vi begav oss till långsele för att kolla in flickan som lekte med elden :) Riktigt bra film, tycker den var bättre än den förra, men jag höll på skita knäck några gånger under filmens lopp så jag gömmde mig i mössan och tänkte på alla trevliga tecknade filmer de finns :)


Mli tycker att ja är tragisk haha ;)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards