Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av linda - 29 oktober 2009 14:56

Idag Fyller min lilla Prins år :) Nu kan man verkligen inte skylla hans dåliga uppfostran på åldern, för han är faktiskt 1460 dagar gammal, vilket även kan skrivas med 4 år :P

Han har fått ett ben i prsent, som han dessvärre inte såg så lycklig ut över :( ;P

men när mli kommer då ska de även firas med tårta, hundkorv, grisöron och grisknorr, de låter väl smaskigt så säg ;)

Tror att vi ska baka en liten smörgåstårta, man måste ju tänka på sina egna smaklökar oxå;) men vi har inte bestämt vilken dag tårtkalaset blir än. :P  


Grabbarna som var upp och red idag, var helt olika alla andra som varit här denna vecka, de var rätt nöjd med att bara sitta på hästen och bli fotad, de ville inte springa, inte hoppa utan tyckte de räckte om vi ledde dom *phu* ;)

Känns faktiskt lite skönt med en sån kontrollerad grupp, framför allt nu när jag var själv med dom :)

Den ena av killarna han sken som en sol hela tiden och var överlycklig över att han vågade sitta på en sån stor häst, åsså kallade dom Pajen för en FERRARI haha


Men dom var inte helt nöjda med att bara rida själv, dom här ville även se mig rida haha så jag hoppar upp med alldeles förstora täckbyxer och gummistövlar med alldels för långa läder ok tänkte jag, de funkar ju fint när jag bara ska trava runt lite, haha kiss my as, den ena går fram pekar på hindret och säger hoppa. Haha jaha då vare väl bara att lyda och göra de då. Pajen brallar iväg, skit kul matte har ingen koll, då bockar vi lite och flamsar runt innan hindret, kontrollen var väll kanske inte på topp men de gick ju de med.


Den ena killen säger efteråt, - de är jätte svårt att hoppa va?

Jajamen svarar jag ( hindret var ett litet kryss på cirkus 30 cm, som dom andra killarna har hoppat hela veckan, med bra mkt mer kontroll än mig ;)


Nu blire ut på promm med födelsedags barnet :)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards