Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av linda - 31 oktober 2009 16:33

Jaha då har tiden rusat iväg och de har hunnit bli Haloween, den helgen som man ska tillägna till alla som tyvärr inte finns med oss längre. Tycker de är så fint när alla tänder ljus på kyrkogården, samtidigt blir jag ooerhört ledsen när jag se gravarna som ingen bryr sig om, de gravar som är alldeles tomma. Tycker de är oförskämt att man inte tar hand om dom mer.

Gravar betyder ju faktiskt någon ting för de annhöriga, de ska ju vara en fin plats.

Samtidgt måste jag ju erkänna att jag är fruktansvärt dålig på att besöka kyrkogården, tror de är för att jag tycker de känns lite ruggigt, döden skrämmer mig lite. Tanken på att allt inte är förevigt gör mig rädd.


Jag tycker de är roligt med haloween att man gör de mer som en fest, men de har gått lite översty i USA ändå tycker jag, man glömmer nog lätt bort själva tanken med Haloween, ist för att tänka på nära och kära som lämmnat en, spökar man ut sig och super skallen av sig, kanske inte är riktigt rätt, men men :/


Igår var jag och fikade med Emma :) jätte roligt att träffas och bara prata lite om allt som hänt osv, tråkigt att vi inte träffas offtare. Emma och Peter åt varsin macka, men självklart nöjde sig inte glupska linda med de, så jag fick äta tacobuffe´:D Emma var snäll och bjöd mig njammi njammi :)


Nu blire snart mat, richard är kock idag så får se vad de blir, tror på fiskbullar och pärer :P

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards