Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av linda - 14 oktober 2009 20:20

Precis hem kommen från lagårn, har gått jätte bra allting idag, till och med ensilage vagnen har varit snäll mot mig "pepper peppar ta i trä", fast i kväll när jag precis hade fyllt den andra vagenen klart och skulle köra ut då blev de svart halva lagårn var mörklagd, som tur va kom min snälla chef ove ut och undersökte den felande länken och upptäckte att en propp hade löst ut så han fixade den :) Nu vet jag vart proppskåpet sitter så nästan gång fixar ja de nog själv :)


Nu blir de iväg ut till stallet och mata mina hungriga hästar och sen ut med min kissnödiga vovve :)


Tog in hästarna innan jag åkte till lagårn idag, ¨för att vara på den säkra sidan annars vet man liksom aldrig om dom är kvar där dom ska vara, av någon konstig anledning tycker mina shettisar óch min nordsvensk att de är fruktansvärt roligt att bryta sig ut ur hagen för att på egen hand leta mat :P


Natti natti



Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards