Alla inlägg den 3 januari 2010

Av linda - 3 januari 2010 20:00

Då var de ett nytt år, med nya möjligheter med ny skit, nya motgångar och för hoppningsvis me medgångar :)


Skulle uppdatera nyårsafton men de här kära mobila bredbandet och jag vi var i luven på varandra så jag fick inget internet :P

Men nu äre fixat igen :)


Nyårsafton blev iaf jätte bra :) trotts att de aldrig blev någon pulckåkning :P

Jag mli och joel höll igång längst, tror klockan var runt 05.30 när vi skallade kudden :)

Johanna lagade supergod trerätters middag

Rostad macka me skagen till förrätt, porterstek me kokt potatis och underbar sås till varmrätt och marängsvich me hemagjord glass och chokladsås till efterrätt :)


Sen så åt jag kim olle mli och joel hamburagre me formfranska ketchup och skagenröra till nattmål hahaahahaha   


Fick även oväntat besök på nyårafton ;)


fredag blev en slödag me chips och tv och igår åkte ja kim olle och mli till sundsvall en sväng och sen blev de jobb på valvet på kvällen :)


Nu blire nog att krypa ner i tvsoffan och invänta att kimpen ska komma :)



Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards