Alla inlägg den 24 januari 2010

Av linda - 24 januari 2010 11:58

Min blogguppdatering har ju inte varit den bästa de senaste dagarna så här kommer en sammanfattning :)


Cammomilla min vän landade i helgum i torsdags :D självklart måste man ju fixa fest när man får sånt fint besök, så då blev de kalas i fredags :)

Riktigt skoj me mycket folk, och många okända ansikten:)


Tyvärr fick vissa saker försig att försvinna , en telefon, ett par byxor och en tröja, någon som sett till dessa grejer få gärna höra av sig :)


I går blev en mkt lugn dag, de känner på en lat jävel att hålla igång till klockan 7 :P

jag och mina vänner kämpade med att hålla ögonen öppna, benen i styr och hjärnan på plats, vi levde på popcorn och vatten fram till tie på kvällen då blev ne potatismos och crisp fisk haha ;)


vad denna dag har att erbjuda vet jag inte riktigt än, mer än att ja ska på middag me tjocka släkten :)


Nu äre iaf bestämt, Tossi min älskling flyttar till Härnösand :) känns super bra!!

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards