Alla inlägg den 16 januari 2010

Av linda - 16 januari 2010 14:51

Tack för kommentarerna, Kim din var ju out standing   

De ligger ju lite i de du säger, men för att få ett bra hästjobb måste man ha utbildning på papper, men då kom ju nästa fråga, finns de verkligen en arbetsmarknad för hästjobb nu??

De kanske är något man ska sattsa på längre fram och då är det ju bra att utbilda sig till något annat först där de faktiskt finns jobb att få.


Lastbilschauför där verkar de ju finnas jobb iaf, och att fixa någon att övningsköra med kan ju inte vara så svårt :)

så de kanske vore något de :) ska nog spåna vidare på de iaf :)


Sen har vi ju polisutbildningen, den verkar ju spännande och som sagt man kan ju läsa lite på distans då vilket skulle vara super, då mina hästar inte vill att matte ska flytta till umeå :P


Men då måste jag fixa Historia A först, men de ska väl inte vara så svårt.


Men anntagningproven för polis är ju inte dom lättaste så de krävs ju en hel del..


Fan va svårt de ska vara!!


I kväll blire iaf jobb på valvet, roligt men hade varit skoj att festa oxå men de får bli en annan dag :) Nästa fredag kanske??


Bara jag  lyckas övertala torra richard att ja får låna baren, då blire nog kalas tänkte att rockabilly tema vore skoj:D


Nu ska jag och mli sätta på oss storstövlarn och mössa och sen gå ut och mocka :)


Fortsätt gärna kommentera vad ni tycker att jag ska sattsa på för yrke, har ni andra förslag så skriv gärna de oxå, jag är faktiskt öppen för de mesta, allt utom torka gammlingar i baken för de är inte min grej ;)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards