Alla inlägg den 19 januari 2010

Av linda - 19 januari 2010 15:05

ursch jag känner mig inte alls på nå vidare humör, tankarna flaxar runt som om de vore påväg att bli en orkan, att sitta själv gör inte saken bättre för då finns de alldeles för mkt tid över att tänka, därför tog ja mig en lång power nap efter lagårn i morse, låta tankarna förvandlas till drömmar känns bättre. :)


Jag måste få en kick av nå slag nu, bara ngt litet skulle räcka så ja känner någon mening med vardagen..


Snälla kan de inte bli som förra vintern??


Tankarna snurrar kring personer, och kring framtid/utbildning, de känns inte riktigt bra att tänka tanken på att ge upp de här med hippolog men vad ska man göra??

Trodde inte för ett år sedan att ett nej skulle ta så hårt, men de gjorde de verkligen.. efter jag fick beskedet har egentligen inget varit sig likt.


Jag saknar minna vänner från förr, grymt gla över att ha kvar dom jag har men de finns dom som jag gärna skulle vilja träffa nu!!!


Faan, jag har kört fast, nu vill jag haFÖRÄNDRING av något slag, men de händer inget!


jag vet att de finns fler där ute som känner som mig, de stör mig att en annan person gör det, en person med makt till förändring, men ändå inte gör ngt åt saken..

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards