Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av linda - 2 oktober 2010 15:29

Nu känner ja att de är dax för en rejäl skärpning, har blivit sjukt dålig på att uppdatera bloggen, kom knappt ihåg vad jag hade för inloggning   


Har fått skäll från olika bloggläsare nu, och blivit hotat att dom ska ta bort mig från min lista om ja inte börjar uppdatera, vilket ja inte kan riskera, så här ´kommer ett rykande färskt inlägg ;)


snabb sammanfattning om vad som hänt sedan senaste inlägget..


* ja har lämmnat tillbaka Allan till sin ägare, kontraktet tog slut 1 sep :( saknar grabben..


* Ja o Mli har varit till tunisien i 2 veckor, HELT UNDERBART!!


* Ja har varit på lastbilsträffen i Ramsele, sjukt roligt :)


* Ja har blivit arbetslör, hemskt tråkigt..


* Rayo börjar äntligen bli bättre me sina hud, ögon, öron besvär !


o tillsist, funderar på att åka till härnösand i kväll:)


de är FÖRMODLIGEN väldigt mkt glömt i min uppdatering, men minnet är inte alltid de bästa och eftersom mitt blogg uppehåll ha varit väldigt längë, så skulle de bli alldeles för mkt att skriva om :P


men nu hoppas ja att de ska bli lite fler inlägg framöver :)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards