Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av linda - 13 oktober 2010 10:28

Allt känns skit nu!!


De känns inte riktigt som jag har någonstans att bo, på ett underligt vis känner jag mig inte välkommen hemma på gården längre, om ja inte håller käft och bara accepterar så kommer hoten om vem de är som äger marken egentligen....


de känns så jävla trist att inte ha ngt eget, något som verkligen är mitt..


ja vill verkligen flytta, men har inget jobb just nu, så de är omöjligt..

ja skulle bara vilja dra nu, de enda som håller mig kvar är djuren.


Min bästa vän har svikit mig på ett plan där de verkligen är förbjudet..


Ja kommer alldrig att få den ja älskar...


ja har inget jobb..


ja känner mig inte välkommen "hemma" längre..


Camilla min kära vän kommer att flytta ifrån mig...


Förstår ni att min motivation inte är på topp just nu??


Ja vill inget hellre än att dra... Försöka börja på nytt!!

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards