Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av linda - 20 oktober 2010 17:32

När saker o ting som man behöver försvinner av sig själv, då blir jag GALEN....... stackars camilla som måste vara i närheten av mig!


ååå ja känner mig så jävla irriterad..... små saker kan reta mig till vansinne...


Känner mig jävulskt kluven ida oxå, de värsta me att ha skilda föräldrar o själv vara "själv" de är när det nalakas jul o den ständiga frågan hur ska den firas i år dyker upp..


Pappa o anette ska hyra stuga i fjälls o undrar om ja vill följa med dit, vilket låter super skoj, men då kommer mamma bli lessen/besviken på att ja inte firar jul me henne... så va ska ja göra???

Ja kan inte göra de ja vill, för då får ja dåligt samvete gent emot mamma..

o vem vet rätt som de är dyker herr idiot upp hoss mamma då är risken stor att ja i slut ändan får sitta själv på jul ;(


Ja vill bli 5 år gammal igen, ha en hel familj o me föräldrar som fattar besluten så ja slipper!


måste bara påpeka en liten cool sak här oxå, för ganska precis ett år sedan så skrev ja på bloggen att de hade kommit snö, och idag ett år senare så landar årets första snö på marken igen.

samma me kissungarna ganska precis ett år sedan i lördags när ja hittade dom här missarna, hittade jag o mli två kattungar ute.. lite lässkigt!

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards