Alla inlägg den 1 juli 2009

Av linda - 1 juli 2009 12:27

Man ska inte klaga på värmen, men en pool på gården en dag som denna hade ju inte suttit helt fel :P

På fredag tycker jag att alla ska ta sig i kragen och pallra sig hem till mig, för då har jag planerat att ha inflyttningsfest i min lilla stuga :)

Skriv gära en komentar om ni funderar på att svänga förbi ;)


Nu ska ja bli lite deep... Min hjärna spökar lite igen, de har känts som om jag har börjat fått tillbaka kontrollen efter virusangreppet, men nu ploppar de upp bilder som tyder på att de finns där någon stans bland cellernas värld och snurrar.

Jag blir gaalen, kan man inte bara få glömma?

Hoppas att fredagn blir åt de håll jag tänkt mig, för då borde jag kunna trycka detta åt sidan.

Vet inte om de är det jag inners inne vill, men har inget val..


Mli på fredag då jävlar hahahah ;)........

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards