Alla inlägg den 27 juli 2009

Av linda - 27 juli 2009 21:29

Haha känner mig en aning sleeten efter den här helgen, aldrig förr har jag varit så slut efter en helgs ledighet :P

Blev Laxis i fredgas, hade riktigt trevligt och blev en aning full :P

Sen blev de kördag med traktorrace i lördags, som jag vann :D ÄNTLIGEN!!!

Längtar grymt tills nästa år, får se om grållis håller ihop, så får han fortsätta racea med mig runt balarna :D

Blev även Laxis på lördag kväll, blev rätt så full även då :P haha, söndan sov jag mig i genom, sen fick ja kaffe gäster på kvällen :)

Mli min gullhöna fanns vid min sida hela helgen och ja tror vi drog ganska jämt med drickandet, haha eller ja vi blev lika full trots att hon drack någon liter mer ^^ :D


Ska ut och gå med min prins nu, och jag hoppas förbövelen att de inte komma någon grävling och jagar mig, för då skiter ja knäck :P


Har även varit till jörgen och ätit jätte goo smörgåstårta i kväll, tack så mycket :)


Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards