Alla inlägg den 2 juli 2009

Av linda - 2 juli 2009 00:17

I never though´t i´d be in love like this....

I never thought i´d fall for you as hard as I did...


Gaaaa.... MLI den enda som förstår just nu.....

Känner mig iaf väldigt HAPPY FACE nu, synd bara att de är kort varigt...


Men på fredag då blire säkert gretas :D


Verkar bli traktorrace för mig i döviken i år igen :) Dom ville ABSOLUT att ja skulle vara med, så dom kommer hit och hämtar min traktor :D Nu känner ja mig lite stolt ;) "självklart ska Linda Öhman vara med" hade dom sagt till Richard, sen är ju frågan förstås om de tyckte att ja va bra på köra eller om de bara är för att jag är "RS" Richard syrran :P ´

De gav mig även ett uppdrag, ja skulle ragga fler kvinnliga förare så vad säger ni, är ni på? :D


Sometimes love comes around and it knocks you down.......

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards