Alla inlägg den 22 juli 2009

Av linda - 22 juli 2009 10:58

Fy tusan vad jag har varit oförskämt dålig på att uppdatera denna blogg.. Skämmes tame faan :P


Ska försöka bli bättre:)


Tänkte iaf sammanställa lite av vad som har hänt under tiden jag varit så tyst.. Kommer garanterat inte få med en bråkdel, men ska göra mitt bästa :)


Jag har tävlat traktorrace i döviken, kom 3a :D Min stackars grålle kokade och blev en aning låghallt när vi fick punka, men annars gick de super :)

Jag har varit i övik ochh tävlat med patricia, de gick oxå jätte bra :D Hon hoppade som en kisse katt, nu känner jag igen henne, hon var som hon skulle, blev ju lite brydd på henne i matfors. Men nu verkar allt vara i sin ordning :)


Kusin bella och faster Helen har varit här, de åkte hem igår, men så dök kusin riccy upp sitället :p


jag har haft mli ochj kim på besök under den gångna tiden, alltid lika roligt med deras sällskap :)


Min prins har flyttat in till mig, så nu blire fatcamp på honom ;)


Jag har även hunnit med att ta ett tungt beslut, ihop om att få de lite klarare för mig, men faan heller.. K*K*N ska D* men Blondi är trevlig :)


Nu hinner ja tyvärr inte uppdatera mer för stunden, måste ut och hjälpa till att fixa och dona inför kördagen på lördag :)


på återseende ;)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards