Alla inlägg den 23 juli 2009

Av linda - 23 juli 2009 23:58

Läste lite gammla inlägg och insåg att ja måste uppdatera lite om "de efterlängtade" svaret som jag fortfarande väntar på...

De kommer förmodligen aldrig komma något svar på min fråga, för att personen i fråga är lite för mesig verkar de som. Stackars jävel, tänk att de kan vara så jävla svårt att klämma ur sig ett svar. Jag gav dig ett enkelt val att göra, du tog de inte.. Men blev de bättre så här??


En sak är säker och de är att jag är glad över att jag inte lever de liv du lever... Måste vara jobbigt att aldrig kunna bestämma sig för att ta tag i sitt liv och göra något.....


Av linda - 23 juli 2009 23:48

Har haft en heldag med mli i sundsvall idag :) blev en lyckad dag :) Handlat klart de mesta till mitt lilla hus nu :) köpte lite små tjoffs idag:) Har även inskaffat en antenn nu, så snart ha ja TV i stugan :D


När ja kom hem hade hovslagarn hunnit hit, så nu har jag stått i stallet och kollat på när mina älsknlingar blivit skodda och verkade :)


Ska ut i mitt lilla hus nu och påta på lite hade jag tänkt, sen blire nog sängen :)


Natti natti

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards