Alla inlägg den 2 januari 2011

Av linda - 2 januari 2011 21:09

ojoj de blir sällan som man tänkt sig, men bra blev de ju ändå :P


Blev nyårsfirande hemma me richard johanna mattias maja marcus camilla o ja, haha kvällen blev mycket annorlunda men VÄLDIGT rolig ;)

de nya året började med en stubbe i röven o en camilla sko i käften så man fick fläskläpp hahaha men roligt hade vi ;)


gårdagen blev oxå kanon fick umgås med dom bästa, åka skoter o dricka grogg :)

allt blev dock kanske inte som de var tänkt... Får se vad som händer efter detta?! men roligt var det :)


Idag har ja o camilla skjutast hem Lillan och på Tisdag ska jag hämta hem Tossi, kommer bli tomt i stalle utan fröken o stackars Fiffi verkade inte så nöjd..


Min bil verkar heller inte nöjd, nå trams me bromsarna igen *suck* ska inhandla en trampcykel me trehjul o spis som kan servera mig pannkakor me färsk annanas sylt hahahaha richard min bror han kan ju konsten att vara lika rolig som sin syster ibland :P


God Fortsättning :D

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards