Alla inlägg den 9 januari 2011

Av linda - 9 januari 2011 13:37

usch känns fortfarande förvirrade, gjorde jag rätt eller inte???


Fördelen me att vara kvar hemme är att jag fortfarande kan träffa mina vänner o umgås me mina hästar :)


men jag känner mig väldigt pepp på min nya ide´ fy faan så skoj de skulle bli, de känns helt rätt, måste bara fixa antagningsprove först.. och me min tur så kommer de väl inte gå vägen men man kan väl hoppas:)


Efter att jag bestämde mig för att stanna, har vissa saker hänt, om man tror på ödet så var det nog meningen att jag skulle stann.. eller va säger du cammomilla? ;)


Jag o camilla satt i höet i morse och spånade på framtiden, vi ÖNSKAR att de blir som vi vill, de skulle vara så underbart.. Camilla o ........ o jag o ........ fy fan så kul vi skulle kunna ha ihop, två kompisar som skulle vara tsm med två andra kompisar :)


Men ja tror tyvärr inte oddsen finns på min sida... :/


*~ jag vill inte tänka frammåt men är livrädd att fastna här.. *~


Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards