Alla inlägg den 20 januari 2011

Av linda - 20 januari 2011 17:54

Vaknade i morse o mådde kanon, hoppade upp ur sängen men insåg ganska snabbt att jag mådde vist inte så bra ändå så ja dalade tillbaka ner i sängen som ett ruttet höstlöv :/


Men nu ha ja knarkat i mig lite hosmedicin, nässpray och Dr Dryels så nu tror jag att jag ska orka med ett jobb pass i kväll, hoppas på det iaf :)


Vem vet A la camillas köttfärssås kanske oxå kan göra susen:) härligt me en egen "hemma fru"


Distrikt vet kom ut idag o skulle vaccinera pajen, de här va ett nytt distrikt för henne, jag förklarade vägen och att de skulle finnas en traktor nere vid uppfarten liks förbaskat kör hon förbi, ringer och säger " jag har passerat kyrkan nu, men inte sett någon traktor" hon vänder och åker tillbaka "nämen vilken liten sak, den syntes ju inte under all snö " haha richard får börja sopa av traktorn eller sätta ut en våldsammare maskin ;)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards