Alla inlägg den 31 januari 2011

Av linda - 31 januari 2011 23:17

Hjärnan säger åt mig att resonera på ett vis, men de är svårt att lyssna när hjärtat vill något annat..


De börjar ta på krafterna att gå runt o försöka dämpa kännslorna jag har för dig.. När ja ser alla andra lyckliga kära människor får ja ont i hela kroppen, ja vill oxå kunna visa öppet, de här har pågått så länge nu att ja orkar snart inte vänta längre..


De finns bara två vägar och de är du som måste välja vilken..


Kärlek kan vara de bästa som hänt och de värsta, de kan vara underbart och det kan vara fruktansvärt.


De kan få en att må bra och de kan få en att må dåligt.


När ja träffar dig mår ja bra, men när jag ser andra kära par som öppet kan visa vad dom känner, de är då ja känner hur jobbigt jag tar det.


Men jag vill inte mista dig!!


från ett problem till ett annat...

Min kära granne, körde i diket o mosade cirkus 20 m av min hage, hästarna va ute men som tur va smet dom inte, men tro inte att han kom och berättade något, när ja johanna o camilla gick dit var han bara nonchalant.


sen kommer han 1 h senare in me två stolpar o säger här nu äre bara att gå och laga... ??!! Vissa människor blir man aldrig klok på..


men de är väl som vanligt, alltid jag som ska förstå, alltid mitt fel

Nu hade ja väl byggt hagen för nära vägen eller nått *suck*

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards