Alla inlägg under oktober 2009

Av linda - 3 oktober 2009 12:19

Jag bad om en spännande kväll, men den blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig, den slutade i kaos.

Vissa säger ibland alldeles för  mycket onödiga saker, förstorar upp saker som bara är så onödiga..

Ibland äre nästan så man skämms över vissa... Tur att inte "tuppen" kom igår, då hade jag tagit mitt liv tro ja, för du skulle garanterat ha lyckats förstöra allt!!!


Nu blir städning med mli och sen hjälpa momma med nått, som jag inte riktigt uppfattade vad hon sa men men de löser sig nog ;)


I kväll blire lagårn och jag hoppas verkligen att de inte ligger någon slemmig söt liten kalv och väntar, den kan gärna få ploppa ut när husse är hemma ist ;)



Av linda - 2 oktober 2009 17:07

Fredagen har flytit på som den brukar, har varit med momma på äffärn, fixat middag och gått en promm med prinsen. Önksar att de kunde hända något spännande i kväll, något som skulle kunna vända upp och ner på mitt huvud, kan de inte bara dyka upp en drömprins mitt framför ögonen på mig, eller är de för mkt begärt?! :P


Hoppas iaf att de blir en lyckad kväll/helg.. Fattar inte hur fort veckorna går, tycler de alldeles nyss var lastbilsträff, men de är ju redan en vecka sen. Tiden bara rusar i väg och jag hinner inte riktigt med.


Förmodligen dyker mli upp i kväll :) de är ju alltid skoj, faan va jag vill backa tiden och ha vinter/vår igen, de fredagarna var de bästa i mitt liv.. Iaf som de känns nu, saknar de festerna och personerna.


Vill ha tillbaka kollektivtiderna med gänget, faaan va ja saknar er nu !!!!!!!!

Av linda - 1 oktober 2009 23:05

Idag har jag varit en jätte duktig lillasyster, jag hjälpte richard att fixa de sista på den där stor gula traktorn, så nu hoppas ja att de ska funka annars vet jag någon som kommer få ett smärre utbrott och gräva ner sig. och jag kommer att få fly ett par månader eller kanske år :P

De har bara varit strul och jävulskap med den sen han köpte den, så lite tur kan han behöva nu :)


Har hunnit med en ridtur på tossi i kväll oxå, hon var rikitgt pigg dom där kilorna som är väck har gjort susen för hennes temperament :D


Sen har jag även lyckats prata med två av mina underbara vänner som jag inte vill tappa Camilla och Elin :)

Camilla ringde faktiskt jag till * till Linda där ;) men som vanligt vare elin som drog längsta strået och kontaktade mig :) tack för de :) ja ska försöka skärpa mig och bli bättre på att höra av mig nu när min telefon äntligen funkar igen :)


Tack så jätte mkt för alla fina kommentarer jag fick på mitt förra inlägg, känns ju bra att veta att man förmodligen inte är ensam med ett sådant problem :)


Som en annan vän skrev till mig i kväll, jag ska inte glömma honom, utan komma över.

men de är ju lika svårt..

Så länge de finns ett kanske så finns det ju ett hopp... eller så inbillar jag mig bara...

jag vet bara en sak och de är att jag är vansinnigt kär i dig...... Tyvärr är du väldigt hemlig så jag kommer aldirg kunna avslöja vem du är, för hela situatíonen är väldigt komplicerad.

Men livet ska väl inte vara så lätt jämt heller?!


- De som inte dödar, de härdar......

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards