Alla inlägg den 4 februari 2010

Av linda - 4 februari 2010 17:09

Då var det dax igen för en riktig uppdataering av bloggen känner jag. :)


Mr Allan har anlänt, han ser ut som en stor björn haha ;) rakad kropp men hårit ansikte kanske inte lät så bra de där då jag måste nog förklara att de är en häst jag talar om ;)

Han är kungen i hagen, och tjejerna bråkar med varandra om honom, precis som tjejer alltid gör, går aldrig vägen när man är ute efter samma kille ;)


Tossi mitt lilla hjärtegryn har flyttat till Antjän, en by utanför härnösand, där hon fått sig ett varmblod och en islänning till kompis, hon kommer gå där på lösdrift så jag hoppas de inte blir så kallt framöver, jag vet jag är lite töntig, men jag gillar när man kan hålla sina <3 inne när de är kallt ;) fast jag tror att de kommer vara till stor fördel för hennes dammhosta att vara ute så mkt som möjligt :)


Nu blire snart middag hos broder, gott gott, sen ska jag flirta lite med johanna hade jag tänkt, tänkte höra om hon ville hjälpa mig in med hästarna, är lite svårare nu att ta alla själv innan Allan är helt hemma stadd, men men de ska nog gå bra snart :)


I lördags va jag på emmas inflyttnings/födelsedags fest roligt roligt, go mat roligt folk och härlig singstars duell ;)


Mitt tredjeben har fått mig beroende av den här låten... ÄLSKAR DEN !!!


http://www.youtube.com/watch?v=_DboMAghWcA&feature=fvst

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards