Alla inlägg den 27 februari 2010

Av linda - 27 februari 2010 14:55

om de fortsätter snöa i den här takten får man nog snart börja fundera på om de blir en gran man få dansa runt på midsommar :P


Men jag tycker de är härligt :) de kan gärna få fortsätta :) söderlänningarna kan ju inte få vinna snödjups tävlingen, de vore ju skam för norrland :P


Då var en jobbkväll avklarad 18-03 i kväll blire 21-03 :)


var fruktansvärt segt att ta sig upp ur sängen i morse när ja skulle ut me hästisarna, men de gick ju på nå vis de oxå, sen fort in och hoppa ner i sängen igen, så sjukt härligt :) sen lyckades jag inte ta mig upp ur sängen förens vid halv två. :P man måste ju ladda upp batterierna inför kvällen.


gaaahhh... ibland så skulle jag vilja skicka iväg vissa personer långt åt fanders, ja blir helt jävla galen, varför ska vissa vara så jävla trög, och bara gnälla hela tiden......!!!! kan man inte inse hur jävla bra man ha de???? näe självklart inte

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards