Alla inlägg den 24 februari 2010

Av linda - 24 februari 2010 21:02

va i väg och hälsade på en sjukt söt liten bebi i kväll, emma och pers lilla son Felix han va riktigt söt, när man ser sånna små söta tysta lugna snälla små bebisar, då blir man ju nästan sugen på att skaffa en själv  en vacker dag, men de kommer nog att dröja några år till känns de som :P


Emma och Pers hus var jätte fint, skulle gärna bosätta mig där, undra om de har lust att adoptera en 20 åring?! de hade riktigt gott fika oxå så jag skulle trivas som fisken i vattnet, kan bo i deras badrum :P


verkar som om min kropp fått besök av herr virus oxå:( halsonta och hosta :/ brukar alltid vara mina första symtom på en lång tjurig förkylning :( bajs hatar herr virus, vill inte allas ha han på besök :(


näe nu blire på me vinterkläan och ut till stallet så hästisarna får lite natt mat :)



Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards