Alla inlägg den 25 februari 2010

Av linda - 25 februari 2010 15:33

Nu vill ja att förkylningen ska bryta ut på riktigt så att jag kan bli helt frisk igen,

hatar när den ligger och smyger i mitt imunförsvar.

Fast man ska väl vara tacksam över att de inte är svininfluensan som hälsar på :)


Blir så jävla less nu när de börjat bli varmare oxå då kan man ändå inte göra något :(


Har varit in och läst igenom hur man kan träna och förbereda sig inför anntagningsprovet för polis, så nu jävlar blire hårdträning.


jag tänker söka in till hösten och då ska jag vara så förberedd som man kan vara!!


Nu ska jag titta på ett äpple så latmasken kryp ut och sen mocka efter de blire middag hos pappa och anette :) de blir en av mina favvo rätter :D gott gott.


Glömde skriva igår att jag var in me ray ray till veterinären igen åter ett besök för behandling av hans inflamerade ögon och öron samt tassar, de blev inte en billig räkning, men nu hoppas jag att han ska bli bättre, nu ska han även stå på ett hyper allergivänligt veterinär foder så ska vi se vad som händer :)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards