Alla inlägg den 16 februari 2010

Av linda - 16 februari 2010 20:08

När jag läst kims blogg insåg ja att jag hade glömt att uppdatera om vissa saker, tex älgen som ploppade upp på vägen och picknicken i hagen, men de kan ni gå in och läsa om på kims blogg ;)

att jag bara måste uppdatera bloggen en gång till i kväll, är för att jag måste berätta om mina snälla chef Ove som bjöd på semla i kväll :) njam njam hur gott som helst :D


näe nu ska mina små shettisar få komma in, sen blire en efterlängtad dusch :P

sen väntar två ensamma dagar i lagårn, så de är bäst man lägger sig i tid i kväll :P dör när jag tar egen bil, då får kossorna vakna lite tidigare :P

Av linda - 16 februari 2010 12:40


Ja skämms över hur dålig ja varit på att uppdatera, men sammtidigt är de ett bra tecken på att jag har haft fullt upp med annat :P

Men nu ska ni få er en uppdatering av helgen:)

Jag var nästan hel ledig den här helgen, hur tar man tillvara på den bäst då?

Jo man umgås med underbara människor och har "sup"er skoj ;)

Jobbade i fredags, efter jag hade slutat tog ja med min mormora och drog till affärn, sen blev de middag hos pappsen och efter de dök först mli upp och sen kim :D

Vi raggade skjuts me snälla wimsing till nyland, där grabbarna grus hade annordnat drag på byacafe´haha, de låter verkligen som landsbyggdsliv de här ;)

där dannsade vi loss ti´ll the baseballs som strömmade ut ut sterion till cirkus 5 på morronen

Oj lite åt fel håll men de bjuder ja på :P

Lördag dag blev lite tung, men sen efter en bakispizza var vi åter redo för kvällen, denna gång vare helgum "city" som stog för kalaset :) Roligt roligt!!

  

Sen kom soliga söndag, då klädde jag och kim på oss ridutrustningen och drog en repa genom skogen yihaa, helt UNDERBART :D

måste ju lägga upp en liten charmig bild på sötnöten allan oxå :P

Kim har bättre kort från våran ridtur, då man ser storlekskillanden på pajsen och Allan, så vi kan ju hålla tummarna och hoppas på att hon delar med sig av dom oxå :P


sen lämmnade både mli och kim mig, så jag fick sitta i min ensamhet och kolla in vad OS hade att erbjuda på alla hjärtansdag :S


Alla hjärtansdag har aldrig betytt något särskillt för mig, men jag hoppas, hoppas att nästa år den 14/2, då vill jag oxå ha ett gele´hjärta åtminstonde ;)


sen måndag blev de jobb och pyssel i stallet och idag hare hittils bara varit jobb och en kaffe me momma, så nu är hon glad :)

Om dom hemska minusgraderna har gått ner ska jag ta mig en ridtur nu hade jag tänkt, för de är ett väldigt fint väder ute om man bortser från dom :)

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards