Alla inlägg den 6 februari 2010

Av linda - 6 februari 2010 17:30

Fy fasen känns inte alls särskillt lockande att åka och jobbai kväll :( de finns vissa omständigheter som gör att jag väldigt gärna skulle vilja vara hemma ist, men egentligen är nog de väldigt bra att jag jobbar just i kväll, annars kanske de skulle bli lite för mkt av de goda för mig....


Idag har jag och johanna varit ute på en ridtur igen, skjut härligt med en lång skogs tur i ett perfekt väder, - 6 grader, strålande sol och glimmande snö :D


trotts att vi plummsade vi väldigt mkt snö genom skogen var pajen ändå som en explosions artad bomb när vi kom ut på vägen haha varken jag eller johanna fattar vart hon får sin energi i från :P


allan brallan däremot, han var trött när vi kom fram till vägen ;)


ska försöka flirta tillmig lite tacos nu, sen ska hästisarna få komma in och efter de blire färd mot solle och jobb 21-03 Yippi kajejej ;)



Nu har jag dragit ett spännband runt mitt hjärta ihop om att de ska hålla ihop..

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards