Alla inlägg den 11 februari 2010

Av linda - 11 februari 2010 11:33

Jag har sagt de förr och jag säger de igen, dax att ta tag i sitt liv, kanske de är dax för förändring, kanske de är dax att ta vissa beslut.


Hamnade i en tanke svacka alldeles nyss, var in och kollade in klippet från elin och hennes super fina häst monas pay and jump, och jag måste erkänna att tårarna lägger sig som en hinna över ögonen, vill backa tiden 12 månader, förbereda mig ännu bättre för antagningsprovet och klara de, jag skulle oxå vilja vara nere på flyinge nu, ja skulle oxå vilja gå hippologutbildningen!!!!


samtidigt som jag gnuggar ögonen ihopp om att se klarare skriver jag på FB att ja ska försöka läsa historia A nu, så jag kan söka in till polishögskolan.


Jag tänker lägga hippologdrömmen bakom mig, tills vidare.......


De är ett svårt beslut jag tagit nu, men de är dax att tänka i nya banor, att åter få ett besked om att jag inte kommer in på hippologen kommer ta knäcken på mig, så de känns som om jag skulle klara ett dåligt besked från polishögskolan bättre, för om ja ska vara ärlig tro jag inte på mig själv när de gäller att komma in där heller, men de är ju värt ett försök.


självförtroendet på topp, näe kanske inte riktigt, de har helt ärligt aldrig riktigt funnits, men efter juni förra året äre nästan helt borta.


De finns andra saker som jag borde ta tag i oxå, jag borde sätta upp gränser, men jag orkar inte de, jag låter de hellre rinna ut i sanden.


Nu till något bättre, de går super bra med Mr Allan härligt att sitta på som stora hästarna och rida igen :) bara vi fått upp lite konditon och lagt på lite muskler så tänkte ja boka in lite träningar, har även varit ut och kikat på tävlingsplaneringen förhoppningsvis så kanske vi kan tävla våran första tävling i april :)

Är oxå super skoj att johanna och pajen funkar så bra, är ju alltid roligt med ridsällskap :)


Förlåt kim för att du får rynka på ögonbrynen så mkt, en vacker dag kommer de en förklaring ;)


Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards