Alla inlägg den 14 juni 2009

Av linda - 14 juni 2009 21:52

Mackan ställde upp och körde idag när jag skulle hämta "Patti" Kändes bäst så, tro inte farbrorblå skulle blivit så glad annars :P Mli min trogna vän följde oxå med, men hon sov nästan hela väg ner och på hem vägen höll hon på kexa :P hahaha HON VAR TILL STOR HJÄLP VILL JAG LOVA ;)

Näërå hon sköytte sig bra när hon var vaken :P


Pajen och Elpha blev glad över en ny tös i stallet tro jag iaf fall, Elpha betedde sig som en hingst och Pajsen såg kär ut :P "Lebban min" :P

Av linda - 14 juni 2009 21:32

Blev grillning hos Jörgen igår, riktigt trevligt med jävligt god mat :D

Tanken var att jag inte skulle dricka så mycket, för jag skulle upp tidigt idag, åka iväg till Nordvik och hämta Patricia. Men så blev inte fallet. Jag kände ganska tidigt på kvällen att jag behövde lite större mängder alkohol i kroppen och knoppen för att kunna behålla mitt "Happy Face" och de gick ju riktigt bra ändå måste ja säga :)


Kim och Mli blev även de glada i knoppen, så vi drog oss ner till sjön för att ev bada, men vi kom aldrig ut i vattnet mli slet dock av sig kläderna för att rädda en fotboll som hon nådde från bryggan hahah ^^¨själv sket jag i att kasta kläderna, sprang ut i vattnet och räddade bollen som var i sjönöd :P


Emma E min vän har hittat en låt som stämmer överens med mitt liv just nu väldigt bra....  http://www.youtube.com/watch?v=Wzn9m4GmXEw&feature=related 

De är det tjejen sjunger som ni ska lyssna på.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards