Alla inlägg den 16 juni 2009

Av linda - 16 juni 2009 23:41

Fick brev från SLU idag, där det stog att jag inte var antagen till hippologen, jag var inte tillsräckligt duktig för att komma med i år, som de så vackert stog hade jag inte riktigt nått upp till den utbildningsnivå som behövdes.

Jag hoppas verkligen att de inte har något med min avfallning att göra, då blir ja riktigt besviken. Dom säger att de går mkt på attityd, de vill se att man har miotivation och vill. Enligt mig tyckte jag att ja bevisade ganska klart och tydligt att jag verkligen ville de här, eftersom jag kom tillbaka och full följde dagen efter akuten, med en fruktansvärt stel och verkande nacke, trotts att jag egentligen inte ens fick rida på 10-14 dagar. Men men de är bara att inse att jag inte hade vad som krävs :(

Håller tummarna för att Elin ska komma in.


Alllt känns lite tungt idag, mkt är nog pågrund av min besvikelse på att de inte blir hippologen.

Men förhoppningsvis finns de något bra med att de blev så här.


Denna dag har varit lite snäv, timmarna räcker inte riktigt till. Blev jobb i lagårn i morse och i kväll. Skulle egentligen ha målat mitt sovrum idag etfer lagårn, men då behövde richard hjälp med att starta några traktorer så allt blev en aning förskjutet.


Funderar skarpt på att gå å lägga mig nu, så man kommer upp till lagårn i morron. Ove har släppt in tjuren till korna nu oxå, så de är bäst man passar baken :P


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards