Alla inlägg den 30 juni 2009

Av linda - 30 juni 2009 17:32

Förra onsdagen åkte jag mli och patricia till matfors för att tävla :) de gick dock inte riktigt som jag tänkt mig :/ Blev "hoppad ur sadeln" i första klassen, Patricia tog i och hoppade av en aning för tidigt och ca 1 m högre än hindret vilket resulterade i att Linda fick sig i katapullt i baken och flög. Film finns å de ser rätt roligt ut måste ja erkänna.

Andra klassen kändes hon inte helt 100, stog emot hela tiden, vilket resulterade i två stopp på sista hindret. Inte Pattis dag, känndes som sagt inte som om hon hängde med på noterna.

Efter en stunds betänketid, bestämde jag mig för att stryka mig från 110 på fredagen. Känndes inte helt rätt mot henne att tävla så tajt inpå när hon inte kändes som hon bruka.

Så vi lastade och åkte hem ist för att åka till Elin som var planerat. :(


På väg hem, känndes allt riktigt tungt hade verkligen sett framemot denna tävling och tävlingen på fredag, skulle bli skönt att få vara hos elin en dag och bara ha skoj oxå och nu blev inget som planerat.

Jag ville bara iväg, behövde komma bort... De va då jag och mli fick ide´n... Road tripp..... :)


Vi var så taggad så vi var nära på att åka onsdag natt, dock hade vi inte riktgt hittat några som ville hänga med. Så vi väntade till tors morgon.

När vi vakna på tosdag, kändes de först som om hela ide´n bara skulle rinna ut i sanden, men sen vände de. Camilla och Kim var på :)

Några timmar senare var vi påväg, 4 pers i en bil tillsammans med en hund två tält och lite packning... :)

Vårat mål var nu VÄSTERVIK <3

Ja körde hela natten, var framme halv 4 på fre morron. Vi sov några timmar i bilen på parkeringen, sen chekade vi in.

Vi visste att pappa och annette befann sig på campingen, så våran plan var att överaska dom ;)

och de gjorde vi hahaha snacka om chokad min på pappsen :P

Vi tillbringade sedan tre dagar där innan färden hemmåt började.

Vi solade, åt glass, sov och drack oss igenom dagarna :P Helt underbart att bara få komma iväg en stund...

Tusen tack mina älskade vänner för en fantastisk resa. Nu är batterierna laddade så nu känns de bra igen <3

Elin, vi måste hitta ett hål i sommar där vi kan ta igen dagarna vi missade :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards