Alla inlägg den 10 december 2009

Av linda - 10 december 2009 16:14

Nu äre bara två dagar kvar... i morron åker vi..

Fasen börjar bli nervös, jag vill så jävla gärna att detta ska gå vägen, hoppas verkligen att jag klarar det.

Ja vill nå min dröm och detta är första steget.


Vissa klarar att klättra högst upp på stegen på en gång, men när man inte gör det får man börja från början oxh ta ett steg i taget....


tvättar för fullt nu, så man ska ha några rena kläder, min planering är ju alltid lika bra ;)


Trodde jag hade hittat en bra kandidat till Tossi oxå, men de är tur man har kontakter så man kan kolla upp personer och med lite mer fakta i huvudet blire de inget av.


Mina hjärtan blir kvar tills jag hittar ett hem som känns bra :)


De finns en person som jag verkligen vill ska höra av sig och säga att hon ångtrat sig och vill låna toss igen, men de kommer nog inte ske :(


Skulle vilja ha en boxplats ledig nu, så jag kan få låna hem allan brallan :D

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards