Alla inlägg den 30 december 2009

Av linda - 30 december 2009 22:20

Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen den här veckan för jag har haft fullt upp me mina gullhönor mli och kim :D

Men jag har även hunnit med att jobba lite den här veckan :)


jag kim och mli har busat, fotat, filmat, åkt pulka snackat en massa skit och ÄTIT så nu är snart alla kakorna slut ;)


Men de är ju bäst man äter upp sig nu så här i slutet på året för nästa år ska de ju bli andra bullar haha, de är tänkt så iaf, men man vet ju hur de brukar gå ;P


har varit och kollat på bio i kväll me mina tösar och olle, vi såg luftslottet som sprängdes :) Riktigt bra triologi de där :)!!


i morron äre nyår :) få se vad som händer och väntar spänt på vad nästa år ha att ge, hoppas verkligen att de blir mitt år, att jag inte får en massa motgångar bara utan gärna oxå lite medgångar :)


Förhoppnings vis hinner jag med ett inlägg i morron oxå, annars får ni ha en super bra nyår, så hörs vi nästa år :)



Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards