Alla inlägg den 16 december 2009

Av linda - 16 december 2009 19:51

åter igen tack för alla fina kommentarer, de känns bra att ni tror på mig, men själv gör jag inte de längre, de enda jag verkligen trodde jag kunnde, hade en aning om, visar sig inte allas vara så.

Jag uppnår aldrig kraven, som för den här kursen ändå verkade ganska låga.

så vad ska man säga?


Jag skulle verkligen vilja träna träna och åter träna för att bli bättre, men de finns tyvärr inte så många sånna möjligheter och allt kostar pengar vilket inte riktigt rulllar in nu, med en betalpraktik på 134 kr/ dagen kommer man inte långt.


Önskar jag kunde åka och jobba hos en bra ryttare så jag får mer erfarenhet och kuskap, men jag kan inte bara flytta med 5 hästar och en hund, de går liksom inte ;(


En annan del som är så jävla jobbig de är just de att alla trodde/tror på en åsså misslyckas man hela tiden, känns så jävla surt..

De känns som om jag gör folk besvikna när jag aldrig lyckas,


själv är jag jävligt besviken på mig själv

 

Jag är inte den som brukar ge upp, men nu känns verkligen allt hoppllöst

 

Tråga på allt, så ändrar ytterligare en sig i sista stund, när de gällde att låna Tova, snälla kan man inte vara helt jävla säker innan man hör av sig?????



Av linda - 16 december 2009 12:38

Tyvärr måste vi medla att du intte uppnår kraven eller vad faan de nu stog, nu är jag så jävla less man kan bli, jag ger upp.


Kom inte in på "brik" biträdande ridinstruktörs kursen.


Är jag så värdelös, ja fattar inte, ja tyckte de kändes bra men de räcker ju som vanligt inte, jag är helt enkelt alldeles för dålig, borde väl fan själv inse det nu och ge upp mina drömamr i livet.

Ja får byta bana och försöka sattsa på ngt annat i ställe. och bara ha hästar som en hobby, för jag är för dålig för att ha de som jobb.....



Där slocknade ännu ett hopp

Presentation

Omröstning

har du avlagt några nyårslöften?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett avtryck i vardagen


Ovido - Quiz & Flashcards